Návštěvník akvakvac Odesláno 18. května 2007 Sdílet Odesláno 18. května 2007 Ja už jsem to vzdal,po třech dnech pokusu celkem asi 50 min. Však oni se ozvou sami Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/930-dovolali-jste-se-n%C4%9Bkdo-n%C4%9Bkdy-na-infolinku/page/2/#findComment-13607 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Odesláno 18. května 2007 Sdílet Odesláno 18. května 2007 Volejte spis dopoledne, vecer je spicka ... Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/930-dovolali-jste-se-n%C4%9Bkdo-n%C4%9Bkdy-na-infolinku/page/2/#findComment-13609 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník bizak Odesláno 21. května 2007 Sdílet Odesláno 21. května 2007 Ja to zkousel dopoledne, odpoledne i vecer a nebyla sance. Tak jsem to nakonec vzdal, poslal maila a ted cekam druhy tyden na odpoved. Pochybuji, ze se nekdy dockam....... Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/930-dovolali-jste-se-n%C4%9Bkdo-n%C4%9Bkdy-na-infolinku/page/2/#findComment-13615 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Mooonty Odesláno 21. května 2007 Sdílet Odesláno 21. května 2007 to pak tedy je skutečně "poněkud zvláštní" přístup k vlastním zákazníkům... "Logiku" to má, protože volat (a samozřejmě platit hovorné) do KC budou ti, kteří potřebují řešit problémy a ne ti, kterých se Karneval netýká. Jen těžko se mi hledají slušná slova... Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/930-dovolali-jste-se-n%C4%9Bkdo-n%C4%9Bkdy-na-infolinku/page/2/#findComment-13616 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Odesláno 21. května 2007 Sdílet Odesláno 21. května 2007 Presne tak jsou to nehorazne k....,clovek necha plno penez a jeste h***o vyresi... meli by se stydet !!Nejhorsi je ze se zlepseni nedockame ani pod kridly UPC v tomto smeru..... Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/930-dovolali-jste-se-n%C4%9Bkdo-n%C4%9Bkdy-na-infolinku/page/2/#findComment-13618 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník funk Odesláno 5. června 2007 Sdílet Odesláno 5. června 2007 Já jsem na infolince strávil cca 2 x 30 minut. Zajímalo by mě, jestli je možné proplacení těchto nákladů požadovat po Karnevalu. Předpokládám že toto právo mám, vzhledem k tomu, že se nejednalo chybu z mé strany. Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/930-dovolali-jste-se-n%C4%9Bkdo-n%C4%9Bkdy-na-infolinku/page/2/#findComment-13756 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník onak Odesláno 6. června 2007 Sdílet Odesláno 6. června 2007 Na stránkách Karnevalu přibyla omluva zákazníkům za zhoršenou dostupnost klientského centra, a že nejpozději v srpnu bude zprovozněn nově připravovaný systém obsluhy zákazníků. Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/930-dovolali-jste-se-n%C4%9Bkdo-n%C4%9Bkdy-na-infolinku/page/2/#findComment-13763 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.