Přejít na obsah

Dovolali jste se někdo někdy na infolinku?


Doporučené příspěvky

Návštěvník bizak

Ja to zkousel dopoledne, odpoledne i vecer a nebyla sance. Tak jsem to nakonec vzdal, poslal maila a ted cekam druhy tyden na odpoved. Pochybuji, ze se nekdy dockam.......

Návštěvník Mooonty

to pak tedy je skutečně "poněkud zvláštní" přístup k vlastním zákazníkům... "Logiku" to má, protože volat (a samozřejmě platit hovorné) do KC budou ti, kteří potřebují řešit problémy a ne ti, kterých se Karneval netýká. Jen těžko se mi hledají slušná slova...

  • po 3 týdnech...
Návštěvník funk

Já jsem na infolince strávil cca 2 x 30 minut. Zajímalo by mě, jestli je možné proplacení těchto nákladů požadovat po Karnevalu. Předpokládám že toto právo mám, vzhledem k tomu, že se nejednalo chybu z mé strany.

Návštěvník onak

Na stránkách Karnevalu přibyla omluva zákazníkům za zhoršenou dostupnost klientského centra, a že nejpozději v srpnu bude zprovozněn nově připravovaný systém obsluhy zákazníků.

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...