Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Omluva Karnevalu za nedostupnost kontaktního centra není vysvětlení proč nikdo nereaguje ani na kontakní formulář,maily a fax.A už vůbec nevysvětluje režijní provoz 2M/h.

 

Ad pi.em

A kouknul ses:-)?Nebo Ty když necháš hodinu jen běžet počítač se spuštěnou sítí nemáš přeneseno skoro nic?Apropo,co je to sniffr?Já pracuji v IT přes 15let a nejsa "sítař",to nevím.Natož běžní uživatelé sitě Karneval.Skenování PC a podobné praktiky se jistě dějí,ale nikoli nepřetžitě.A nad příchozími daty nepolemizuji.Kdyby to byl útok,nepřetžitý minimálně měsíc,měli konat.A jestli je to režie sítě,je to taky špatně.

Odesláno
Omluva Karnevalu za nedostupnost kontaktního centra není vysvětlení proč nikdo nereaguje ani na kontakní formulář,maily a fax.A už vůbec nevysvětluje režijní provoz 2M/h.

 

Však ja vím, to bylo myšleno jen jako vtip - že se prostě sprostě vysmívají zákazníkům a že v srpnu možná bude náprava...

 

Jo mají dost lidí tak je pár vypovězených smluv nezabije. Můj kámoš i přes veškeré zápory které sem mu na KARNEVAL - UPC říkal si objednal 2 týdny zpět od nich net a do dneška se mu nikdo neozval kdy mu ho přijdou připojit - a to strávil na infolince dobrých 20 minut než se ten telefon někdo uráčil vzít.

 

I tak se bojuje o zakazníka - však ono i antireklama je reklama :-)).

Odesláno

To MichalW: Odchytávání paketů a komunikace po síti používám běžně pro diagnostiku. Doma si provoz z Karnevalu nenachytám, pač sedím za Firewallem na routeru a nechce se mi kvůli tomu rozvracet domácí lanku. Na odchytání paketů používám Ethereal (s ním se instaluje WinPcap). Ale jako nesíťařovi ti nachytaná data asi moc neřeknou. Co se týče režijního provozu u mě nemám zatím jak to zjistit, ale podle výpisu přenesených dat se u mě rozhodně nejedná o 2Mbit tok, bude daleko menší.

Odesláno

Na sledovani paketu se da jeste pouzit napr. CommView, kdyby to chtel nekdo zkusit.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

Já mám nepřetržitý download už druhý měsíc, tarif Turbo 3000 /10GB a pořád mi to jede na plný koule. Statistika na muj.karneval vykazuje buďto nulu, nebo tam ty dny nejsou v seznamu uvedeny vůbec. Takže to ve mě nevzbuzuje touhu po přechodu na jiný tarif. Ale jestli ty moje data nerozpočítávají mezi jiné zoufalce...

Odesláno
Já mám nepřetržitý download už druhý měsíc, tarif Turbo 3000 /10GB a pořád mi to jede na plný koule. Statistika na muj.karneval vykazuje buďto nulu, nebo tam ty dny nejsou v seznamu uvedeny vůbec. Takže to ve mě nevzbuzuje touhu po přechodu na jiný tarif. Ale jestli ty moje data nerozpočítávají mezi jiné zoufalce...

 

Jsem ve zcela stejné situaci. :D

- Nezapnu-li PC, nic se mi nepočítá.

- Rychlost taky OK.

- Jen někdy mám delší odezvy na různé servry.

- a mám akci, kdy mám slevu na televizní nabídku do konce roku.

 

Takže taky zatím měnit tarif nebudu. :D

  • 150 Mb/s
  • -
  • Start
  • TC7200 (bridge mod), Router Asus RT-AX55
  • Litoměřice
Odesláno

Jde o to, že mi to na počítadle u karnevalu ukazuje nulu i když mám zapnuto a stahuju jak vzteklej...

Odesláno

To pi.em: Já nemám nepřetržitý režijní datový tok směrem ke mě 2Mbit/h, ale 2 megaBAJTY/h :-(.

Odesláno

To MichalW: Promiň, špatně jsem pochopil.... zkoušel jsem ten tvůj údaj o toku rozpočítat na sekundy a vyšel mi tok něco pod 600 B/s - což není málo, ale zase ne moc.

Jelikož se učím na zkoušky, dělám cokoliv co nesouvisí s učením - na 10 minut jsem připojil kompa přímo na modem a odchytal pár paketů.

 

Trocha statistiky:

Doba zachytávání: 10 min

Odchytáno paketů: 260

Průměrná velikost paketu: 65 B

Datový tok: 28,78 B/s

Celkem odchytnuto 17 077 B

91% (většina) paketů je protokolu ARP

Teoreticky za hodinu provozu by přišlo 17k x 6 = 102 kB

 

Měření a statistiky jsou zatíženy chybou odesílaných dat (a případné odpovědi na ně), v tomto případě protokolem SMB (sdílení ve widlích), ostatní jsem vypnul.

 

Jak je vidět, u mě je po 16:00 celkem klid na síti. Samozřejmě se i během těch 10 minut objevily pokusy navázat spojení pomocí TCP (3), jedna BOOTP odpověď a nějaký hnus od Microsoft Messengeru. Bohužel se nepodařilo odchytit žádný UDP pokus (podle logu na routeru nejčastější).

 

Sice tento pokus má malou výpovědní hodnotu - provoz na síti značně kolísá s denní dobou. Ale snad udělal alespoň rámcovou představu.

Nemyslím si, že provoz by u mě dosáhl hodnoty 2MB/h ani ve špičce.

Odesláno

To pi.em:No vida.Tak nějak si představuji normalní režii.Takže nejsem sice jediný postižený,ale ani se to netýká všech.Hodina ani den v týdnu v mém případě má zanedbatelný vliv.Že by záleželo na lokalitě?Odkud jsi?

Došlo mi,že jsem jim reklamoval jen nesmyslné započítávaní dat i když jsem neměl v bytu fyzicky přítomnou žádnou výpočetní techniku.Včera jsem tedy podal faxem oficiální reklamaci na neobvykle vysoké objemy příchozích režijních dat s požadavek na neprodlené zjednání nápravy a podání vysvětlení. A 30d lhůta běží :-).

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community