Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Dobrý den

Potřeboval bych pomoci,měl jsem tarif turbo 1M a nechal jsme ho změnit na starter ale

zpomalil se mi víc než 1M a ještě po vyčerpání dat.

Chvílí to běží když restaruji modem a potom se to zpomalí někdy se to zastaví úplně a

za chvíli to zas na chvíli běží dost pomalu.

Nejrychlejší je to krátce po resetu.

Vypnul jsem antivir,firewall,zkusil jsem jinný prohlížeč,nastavení sítové karty.

Napsal jsem jim ale zatím neodpověděly.

Čtu tady že se nemůžete dovolat na jejich linku když jsem to volal tak jsem se nedovolal

a utratil 60 za nic,podruhé už jo.

Měly by to udělat zadarmo.

Odesláno

To bude nejpis nejaky lokalni problem na siti u tebe ... Nevolej na infolinku, ale primo na helpdesk ...

Odesláno

A helpdesk ma jake cislo ?

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

Byvalo to 844 115 116, snad jeste funguje :)

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community