Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno
  • Autor

Evzen : Díky za vysvětlení. Vyzkoušel jsem zabezpečené připojení přes jiného poskytovatele (Seznam.cz) a odesílání i příjem zpráv funguje.

Adolf.Shitler : Škoda, že to neví i ti, co vytvářejí příručky u UPC. Ušetřili by tím čas a důvěru uživatelů.

 

  • Premium
  • -
  • -
  • Vodafone Station WiFi 5
  • Praha 10
Odesláno

Ono většinou dostanete při založení emailu informaci jak si nastavit poštovního klienta ....

V tom odkazu co jsem sem dal, je to jasně napsané, co se má dělat.

Stejně tak je napsané u Seznamu, jak si nastavit poštu ...

  • -
  • -
  • Jiná služba
  • nic
  • UPC
Odesláno
  • Autor

Nevím, co jsi chtěl svým příspěvkem říci. Doufám, že jsi četl můj příspěvek ve čtvrtek 11.7. v 18.25.

  • Premium
  • -
  • -
  • Vodafone Station WiFi 5
  • Praha 10
Odesláno

No ja si myslim, ze je celkem logicke pouzivat pro odchozi postu ten ucet, ke kteremu je registrovany.
Pokud se da email odeslat anonyme (bez prihlaseni) je pravdepodobne, ze muze dojit k neuziti k odesilani spamu..


Odesláno z mého Redmi Note 5 pomocí Tapatalk

  • Super
  • Super+
  • ALLinONE
  • Vodafone TV Premium, CA modul
  • Praha
Odesláno
  • Autor

Ty myslíš, že odesílání přes mail.upcmail.cz je anonymní ?

  • Premium
  • -
  • -
  • Vodafone Station WiFi 5
  • Praha 10
Odesláno

Tak trochu ano,

pokud například u tebe bude někdo na návštěvě, ty ho připojíš k síti UPC, tak nevíš co odesílá a "je to na tebe".

Proto se používá odesílání "přes login".

To že může být "kdokoli" připojen přes wifree nemůže "povolovat" odesílání emailů.

Nebo myslíš, že odesílání emailů přes mail.upcmail.cz bez zadání jména a hesla není anonymní?

Spíše jsem se setkal se situací, kdy jsem byl připojen přes nějakou wifi síť nebo CDMA a nebyl jsem schopen odeslat email jinak, než přes VPN, přotože operátor nepodporoval jiné odesílání emailů, než přes jeho server odchozí pošty a tam požadoval přihlášení

Upraveno uživatelem technik

  • -
  • -
  • Jiná služba
  • nic
  • UPC
Odesláno

Pokud mě paměť neklame, tak v dobách, kdy byla nutnost odesílat emaily přes smtp.dkm.cz a smtp.chello.cz, tak to šlo bez přihlášení. A v podstatě to přihlášení není ani potřeba, protože UPC si může provést identifikaci dle IP adresy. Což stejně tak platí dneska u Wi-Free, kde je IP adresa jiná, než má dotyčný zákazník, na jehož router se návštěvník s Wi-Free připojuje.

  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
Odesláno

Bez přihlášení je možnost zneužití při odesílání spamu. Proto se to nejspíše omezilo na nutnost přihlášení

  • -
  • -
  • Jiná služba
  • nic
  • UPC
Odesláno

Nejak nerozumim, o cem to tady pisete.
Vzdyt jsem o kousek vys jasne popsal, jak to funguje - pokud na SMTP server UPC prichazi clovek z IP adresy UPC, nepotrebuje prihlaseni. Tecka.

Odesláno

A vesele muzes spamovat [emoji11]

Odesláno z mého Redmi Note 5 pomocí Tapatalk

  • Super
  • Super+
  • ALLinONE
  • Vodafone TV Premium, CA modul
  • Praha

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community