Návštěvník Evzen Odesláno 14. července 2019 Sdílet Odesláno 14. července 2019 A jak by podle tebe konkretne zabranilo spamovani to prihlaseni? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Standa Odesláno 14. července 2019 Sdílet Odesláno 14. července 2019 Ze by konkretni ucet s overenim.Pokud namitas, ze s IP adresou je to adresne, tak neni. Pokud se nekdo prihlasi k tve wifi, tak by automaticky posilal pres tvuj ucet a mohlo by taky dojit k zablokovani z duvodu spamu a ty ani o tom nebudes vedet ...Odesláno z mého Redmi Note 5 pomocí Tapatalk Citovat Super Super+ ALLinONE Vodafone TV Premium, CA modul Praha Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Evzen Odesláno 14. července 2019 Sdílet Odesláno 14. července 2019 Jenze konkretni ucet s overenim nezabrani posilani spamu. Spambot umi odchytit heslo a odesilat spam i pres konkretni ucet s overenim. Provozuju svuj mailserver a uz se mi to bohuzel stalo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Adolf.Shitler Odesláno 14. července 2019 Sdílet Odesláno 14. července 2019 Pokud se někdo přihlásí k něčí WiFi, tak je to problém toho, kdo tu WiFi má buď mizerně zabezpečenou, anebo dal vědomě přístupové údaje další osobě a následky si musí nést sám. A nějaký spam je asi to nejmenší, co se může stát. Mnohem horší by bylo, kdyby se někdo takto dopouštěl třeba trestný činnosti. Citovat - - - - - Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sodekcz Odesláno 15. července 2019 Sdílet Odesláno 15. července 2019 V 13. 7. 2019 v 5:01 PM, technik napsal: Spíše jsem se setkal se situací, kdy jsem byl připojen přes nějakou wifi síť nebo CDMA a nebyl jsem schopen odeslat email jinak, než přes VPN, přotože operátor nepodporoval jiné odesílání emailů, než přes jeho server odchozí pošty a tam požadoval přihlášení To je úplně normální situace. Navíc může nastat problém s odesláním mailů, když jsi v zahraničí. Typicky severy centrum.cz nepovolují odeslat poštu ze zahraničních IP adres. Takže když máš na dovolené např. noťas připojen někde v zahraničí, případně do mobilu vrazíš zahraniční SIM, můžou ti blokovat odeslání pošty. Citovat Premium - Základní Vodafone Station KrPole Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník ski1961 Odesláno 5. května 2020 Sdílet Odesláno 5. května 2020 Tak skoro po roce zkusím oživit téma. Už asi 10 let používám emailového klienta Windows Live Mail k naprosté spokojenosti, protože mi vyhovuje jeho jednoduchost. Mám v něm celkem 3 účty(seznam,můjweb a centrum). Bohužel asi před 14 dny vypověděl poslušnost při příjmu na seznamu a při odeslání u všech třech. Už jsem vyzkoušel snad všechno, řešil jsem to i s tech. podporou na UPC, ale zatím bez výsledku. Celých těch předešlých několik let, jsem měl na odchozím smtp servru smtp.upcmail.cz a vše chodilo bez problémů. Na podpoře UPC se docela divili, proč tam mám jejich smtp servr a proč tam nemám smtp té konkrétní mailové adresy, ale před těmi lety mi právě tohle na podpoře UPC sdělili, že tam mám mít jejich smtp. Na jejich radu jsem to tedy změnil, ale přesto se nic nezměnilo. Na všech třech účtech mám vyplněné stejné heslo, kterým se normálně připojuji na schránky na webu, takže je určitě zadané správně, tak nevím, proč mi to na seznamu v klientovi přes něj neche pustit. Když zmáčnu tlačítko odeslat přijmout zprávy, tak na příjmu u centrumu a mujwebu vše proběhne ok, ale když naskočí, že se má spojit od seznamu vyskočí hláška viz fota v příloze. Jak vidíte, vše je tam vyplněno a když klikám na OK, tak se nic nestane, když to zruším, zobrazí se chyby viz fota v příloze, jsou tam chyby, jak na straně POP3, tak SMTP. Už jsem zkoušel ten účet několikrát i odebrat a založit znovu, ale stále se stejným výsledkem. Na smtp servru jsem měl celou tu dobu vyplněno smtp.upcmail.cz u všechn tří účtů, takže pošta se neodesílá ani z jednoho účtu, nepomohlo ani ty smtp od těch seznamu apod. Jediné, co funguje je příjem pošty na centrumu a mujwebu. Někdo prosím nějakou radu ? Už fakt nevím, co s tím.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník zby Odesláno 5. května 2020 Sdílet Odesláno 5. května 2020 (upraveno) Zkus zatrhnout u Server odchozí pošty (na prvním foto) volbu "Server požaduje ověření". Upraveno 5. května 2020 uživatelem zby Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Adolf.Shitler Odesláno 6. května 2020 Sdílet Odesláno 6. května 2020 Občas stačí kouknout do nápovědy na Seznamu :-) https://napoveda.seznam.cz/cz/email/imap-pop3-smtp/ Citovat - - - - - Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník ski1961 Odesláno 6. května 2020 Sdílet Odesláno 6. května 2020 (upraveno) @zby bohužel nepomáhá @Adolf.Shitlera co si mám z toho odkazu vzít za ponaučení ? nevidím, nic jiného, než co nastavené mám.. Upraveno 6. května 2020 uživatelem ski1961 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Standa Odesláno 6. května 2020 Sdílet Odesláno 6. května 2020 No myslím, že to nastavené podle toho odkazu nemáte. Nastavil bych tam přihlašování pomoci jména a hesla.x Redmi Note 5 x Citovat Super Super+ ALLinONE Vodafone TV Premium, CA modul Praha Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.