Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

dva dni za sebou se mi teď v noci, zhruba okolo jedné, projevil výpadek, sice trval cca 15 minut, ale při on-line hraní to zamrzí. :-(

nemůže se jednat o něco systémového, pravidelného?

  • 500 Mb/s
  • -
  • Klasik
  • modem Compal, VTV Box, CA Modul
  • Plzeň Bolevec
  • po měsíci...
Odesláno

Cela plzen a okoli ma neustale vypadky a dramaticky narust latence. Pro mnohe je to i velka financni ztrata a jsem zvedav jak se stim nas provider vyrovna.

Odesláno

Hmm především dnešní 10% packetloss. :x . Bydliště Plzen/Bolevec

Odesláno

Cus

 

taky už druhý den pozoruju stav k horšímu ( lokalita Plzeň - Slovany ), pingy celkem ujdou ale ta ztrátovost paketů je příšerná, alespoň u mě. Stahovat sice můžu stále rychle ale zahrát si něco online je hrůůůůza. Latence i okolo 9000!!! Zítra volám ať s tím něco udělají, i když předem tuším, že si asi nepomůžu, protože jejich podpora stojí za ...

 

PS: Vím o dalších lokalitách kde mají stejné problémy, není to jen u nás v Plzni.

Odesláno

jo a dals jim to vedet ?

Odesláno
jo a dals jim to vedet ?

 

To se jaksi neda. Uz dva dny se zkousim dovolat na jejich linku pomoci. Pul hodiny tam hraje ta jejich dementni pisnicka Lady Karneval a vesele utracite penize za volani. Zkousel jsem vyplnit i jejich formular na webu, ale pochybuju ze to tam nekdo cte :D

Odesláno

No doufam, že stim fofrem něco udělají. Mě vypadává i telefon. Kdyby trochu mysleli, tak ten nápor telefonů můžou lehce snížit. I když vlastně proč by to dělali, když my za to platíme. Stačilo by kdyby větší průšvihy jako je tůten napsali na forum s nějakym vyjádřením a na hlavní stránku strčili odkaz na forum (nebo k formuláři). Vůbec nic by jim to neudělalo, takhle opakujou nejspíš všem stejnou básničku dokola. Zjevně tam je dobrá organizace. Jen tak mimochodem nemá tam fakt smysl volt já tam volal 45 minut. Leda, že by se někdo objetoval a vytrval déle.

 

Zachvíli asi uklikam myš k smrti na každou stránku tak dvakrát. Mimo to sice mam turbo 5M, ale na home mam rarif prázdnej, rychlost prázdnou, limit 0. Ale mam proježděno asi 5GB a schází mi 15GB. Tak tomu říkam guláš.

Odesláno

Jj, dal jsem jim vědět, kkti vůbec neberou telefony, předem se sice za to omlouvají, že prý mají přetíženou linku, a že se vše řeší. Teď tam dokonce přidali, že vědí co se děje s netem. Nicméně my jako odběratelé s tím doopravdy nic neuděláme, je to na nich. Pokud ovšem tento problém nevyřeší v nejbližší době, tak alepsoň já u nich končím. Nehodlám platit za takové služby a podporu, která nefunguje. Je sice milé, že nadále snižují ceny a zvyšují rychlosti + výborný nápad se zrušením FUPka, ale raději budu dávat peníze někomu ( provider ), kdo se stará o zákazníka, když nastane nějaký problém, než lidem, co namluví idiotský automat, který Vás v podstatě pošle do ...

 

Pozn.: tracerouter i pingplotter ukazují na to, že problém bude pravděpodobně s Aortou ( provider ), kam jsme trasovaní.

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community