Odesláno 19. července 2007 17 let Dobrá rada-nedávejte si Karneval přes SIPO! Já to udělal. Hned napoprvé si strhli 1189,-! Vyúčtování ale přišlo na 523,- Kč. Plných 675,- v můj neprospěch! A to mi ještě započítali kabelovou TV, kterou nemám objednanou a ani jí nemám zavedenou. Mám jenom telefon a internet. Tomu se říká služba zákazníkovi! Platit i za to, co nemáte Když jsem na poště chtěl Karneval v SIPO zrušit (že budu platit přes účet), tak to prý není možné. A hned mi sdělili, že nejvíc reklamací mají na kabelovky. Ať UPC, nebo Karneval. Takže si nevyberete.
Odesláno 19. července 2007 17 let to znam , presne takove problemy sem mel s karnevalem 30x , jeste kdyz se driv daly dokoupit po vycerpani FUP data , jsem skoro kazdej mesic dokupoval . a vzdycky jim to udelalo takovej gulas ve vyuctovani , stalo se treba ze me to priobjednani 3x nezapocitaly a pak po pul roce si na to vzpomely ejhle zaplate dluh 1500 a podobne
Odesláno 20. července 2007 17 let No, měl jsem se SIPO ještě problémy v době kdy jsem byl u Tele O2. Byly mě naúčtovány částky, které jsem pak reklamoval. Musel jsem se tím zabývat, ztrácet čas a chodit na poštu. Po zrušení linky a přechodu ke Karnevalu jsem se rozhodnul pro platbu z účtu. Platím přepokládané částky 1 měsíc dopředu a mám okamžitou kontrolu. Po zkušenostech s oběma systémy je platba z účtu pro zákazníka výhodnější.
Odesláno 31. července 2007 17 let Nevýš náhodou jak postupovat když chceš zjistit podrobný výpis fakturace?
Odesláno 21. srpna 2007 17 let Napiš na karneval .Net asi máš tak to není problém -taky jsem to tak řešil -vyjedou tě celí výpis tak jak by to normálně mělo vypadat
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.