Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Vcera to je 2.9. u me byl technik zapojit internet kolem 13 hod po natazeni kabelu pripojil modem ke kabelu a sdelil mi neco o tom ze az prestanou blikat diody na modemu a budou svitit tak mi pujde internet rekl ze to muze trvat treba 3 i 4 hodiny sebral se vzal zalohu za modem a odejel .

Mam motorolu SB 5100E nevim co se deje ale diody svitily maximalne 3 a ta 4 posledni vzdy jenom blikala a pak zase zhasla 3 a 4 a zacala blikat 2 a tak furt dokola .

Uz me to sere net nemam za litr jsem si koupil peknou barevnou hudbu.

Nevite nekdo zkusenejsi co se deje a co dela a hlavne jak dlouho to bude trvat ?

Sel jsem do prace ale myslim ze jestli mi nevypli proud tak blika do ted.

Diky

Odesláno

to je nejakej nesmysl...internet se zapojuje tak, ze ti technik ukaze ze to bezi, prihlasi tvuj modem a sitovku do systemu a ty muzes behem 10 minut surfovat...rozhodne ne za 3-4 hodiny...

Odesláno

To vypada ze je nejakej problem u nich, neboj ono se to rozbehne. :wink:

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

No v Configuration Manageru píšou, že při resetu modemu, to může trvat až 30 minut, než bude modem zase použitelnej. Ale tři nebo čtyři hodiny? To je fakt divný. U mě modem běžel téměř okamžitě.

 

Resetting the cable modem to its factory default configuration will remove all stored parameters learned by the cable modem during prior initializations. The process to get back online from a factory default condition could take from 5 to 30 minutes. Please reference the cable modem User Guide for details on the power up sequence.

 

Navíc, jak psal His, s technikem byste měli vyzkoušet, jestli Internet opravdu funguje. Být tebou, tak si asi postěžuju na infolajně.

Odesláno

Nejsi z Ostravy? Protoze tady mel karneval vypadek vcera zhruba od 17 do dnesniho rana :?

Odesláno

bohuzel z Loun

  • po měsících...
Odesláno

jsem z chomutova taky mi to připojily a nešloto technik nekam volal bum a bylo to během 5

minut to šlo čus

Odesláno

hm, nevím. Spíš mi připada, že karneval má někde ve měste , nebo v určité lokalite svoje chybyčky a řeší to způsobem, za xx hodin to pojede. Správně by ti měl inet rozjet a zkusit na místě, jak už rikal his a worm :)

Odesláno

mno .. ja mel neco podobnyho .. technik prijel, pripojil a odjel s tim ze se to nakopne samo (to mne nedesilo nebot postup u UPC predtim byl stejny) za 30 minut se to nenakoplo, tak jsem volal na mobil technikovi (cislo mi sam dal), za dalsich 30 min byl zpatky, proveril linku, pak kamsi volal a ptal se na jakym pasmu to vubec jede a jak se to meri .. pak bezel do sklepa (pry je casty problem ze zapomenou pri upgradu site nekde neco precvaknout (trebaze se to tem co sit pripravuji rika pord dokola) no a pak mi ze sklepa volal, ja stal u meraku a on prehazoval kably celyho baraku, az nakonec zjistil ze na kabel s mym jmenem jede nekdo jinej a ja jedu zase na neci uplne jinej ... takze, blbe popsany kabely. To se asi fakt nerozchodi samo :-)))

Odesláno

Tak se mi nejak zda, ze je to s temi techniky cim dal tim horsi. Neni to tak davno, co jsem tu nekde popsal takovou dost zvlastni "story" s jednim technikem, co mi zapojoval net a ejhle: vcera me zastavi soused a rika, jestli bych se mu nekdy neprisel podivat na komp. Pry ma konecne ten internet po kabelovce, ale nechodi mu to, tak jestli bych na to nemrknul. Rikam mu, ze to snad mel rozchodit ten technik, co u neho byl ne? No on se pry o to pokousel, ale nejak to nemohl rozchodit, tak rekl, ze se to snad rozjede a ODJEL! A tak mily soused uz TYDEN ceka na to, az se u to rozjede.... Podle popisu to byl ten stejny "radoby technik", ktery byl u mne. Zlin.

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community