Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Pokud ja vim, mame prece moznost si zakoupit sitovou kartu primo od technika, predpokladam tedy, ze i s instalaci. Ale mozna se pletu :shock:

Odesláno
Jinak pokud narazite na technika, kterej vas odbyde, tak si zavolejte na callcenter a tam maji v papirech napsano, kdo u vas byl.

Operátoři Vám to jméno nikdy neřeknou a ani ho nemají k dispozici.

Odesláno
Operátoři Vám to jméno nikdy neřeknou a ani ho nemají k dispozici.

nemel by bejt technik podepsanej aspon na instalacnich dokladech?...a nekde jeho jmeno bejt k dispozici musi, to mi nerikej, ze ne...

Odesláno

To máš pravdu podepsán tam je osobně,ale kdo ten doktorák přečte? ;-) A já když se ho ptal na kontakt na něj-tak zrovna ochotný mi ho říct nebyl.

  • po měsíci...
Odesláno

U mě tedy proběhla instalace naprosto bezproblémově. Technik přišel dokonce dřív, než bylo domluveno, dal mi papír s údaji pro nastavení TCP/IP, zapojil modem, já to mezi tím naťukal, on pak vypsal a dal mi podepsat papíry a byl pryč. Před odchodem samozřejmě ještě zkouknul, jestli mi to běhá. Čistýho času cca 10 minut a hotovo. 8)

  • 500 Mb/s
  • -
  • Klasik
  • modem Compal, VTV Box, CA Modul
  • Plzeň Bolevec
  • po měsíci...
Odesláno

po třech měsících od podání žádosti u Karnevalu se dostavil po mnoha urgencích technik z Karnevalu, vyměnil krabičku na svodu z kabelu za jinou a řek, že na připjení PC musí přijít někdo jiný. Horší službu než sliby ionternetu z Karnevalu v ČR fakt neznám. Kdybych to platil já, tak už jsem je poslal do pr..

  • po měsíci...
Odesláno

no nevim chlapi, ale podle mne je blbost aby technik resil instalaci sitovky kdyz je v pc nejaky problem, a pokud mu to neslo dokonce hodinu tak byl jeste moc trpelivy. podle toho co jsem se dozvedel maji na 8hodinovou dobu klidne 5 instalaci vcetne prejezdu z mista na misto. takze pokud to zabalil,bylo to asi tim ze mel dalsi instalaci a tedy nemel cas resit problemy v PC.

 

Pokud ovsem modem nema signal,je to jina kava,tam se to asi samo nerozjede :-) pokud tedy nema karneval zrovna nejaky velky vypadek.

Ovsem v takovem pripade doufam zakaznik plati az ode dne kdy je tato zavada odstranena....

Odesláno

Já měl na svého technika docela štěstí. Sice nedovezl kabeláž, ale to byla chyba berušky na infolince, že mu nenahlásila tento můj požadavek. Sám se ochotně nabídl že přijede ještě odpoledne až objede vše co má nasmlouváno. Nechal mi všecky věci, bez toho aniž by vzal zálohu na modem. Já bohužel musel odpoledne do zaměstnání, takže u toho asistoval otec. Natáhli šňůru, zapojili do PC - ale technik nerozchodil síťovku, zkoušel to ale vzdal to. Absolutně bych mu to nevyčítal, on tam opravdu není od tohodle. Já ji měl zakázanou v BIOSu, takže spíše schvaluji že se nepouštěl do kdejakých pokusů a nevrtal se mi v PC.

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community