Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Zdravím všechny zde. Mám problém s rychlostí za routerem ). Mám zapojení: Modem MOTOROLA - Router SMC Barricade 7004 VBR - 4 PC. Po tříleté bezchybné činnosti mám zhruba dva měsíce potíže s rychlostí, které se rapidně snížila. Po resetování routeru a nahození továrního nastavení a resetu modemu naskočí rychlost cca 4 Mbps, která se během půl hodiny sníží až na 200 kbps a zde setrvá. Tato situace probíhá i při zapojeni pouze 1 PC (zformátované PC s čistým OS) a rychlost se mění od 5 Mbps do 400 kbps. Prosím o jakoukoliv radu, jak postupovat pro odstranění tohoto problému. Díky.

Vyřešil Návštěvník Smaarty

Přejít na řešení
Odesláno

A zkousel jsi to bez routru jeslti je vse OK ?

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

Zkoušel jsem připojení napřímo a bylo tam 5 Mbps. Fakt je ten, že jsem ho netestoval v delším časovém horizontu. Zkusím a dám info.

Odesláno

Co tam zkusit nahrat novejsi FW, pokud je.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

nepřehřívá se ten router ?

Odesláno

Takže jsem včera provedl tyto testy"

1. zapojení přímo na modem - běh asi 20 min, rychlost trvale kolem 5 Mbps

2. zapojení přes router 1 PC (3 m vzdálený) - běh asi 20 min, rychlost trvale kolem 5 Mbps

3. zapojení přes router 2 PC (3 m a 80m vzdálený), rychlost postupně klesá od 4,2 Mbps až k pouhým 0,3 Mbps během asi 10 min

4. zapojení přes router 3 PC (3 m, 60m a 80m vzdálený), rychlost kolem 0,2 Mbps už od počátku

 

Router se zahřívá tak asi na 35 st. C.

Od druhé zkoušky nový firmware v 1.08.

Mezi jednotlivýmy zkouškami odpojení routeru i modemu asi na 5 min a následné zapojení v pořadí router se zapojenými PC a potom modem.

 

Pokud jsme jeli na TURBO 2000, tak všechno makalo. Jak se zvýšila operátorova rychlost, tak se začaly objevovat problémy. V současnosti máme LIGHT.

 

Asi se dnes odpoledne půjdu zastřelit.

Odesláno

No, podle příznaků bych asi zvolil 2-3 cesty.

1/ Pokud se nic v síti LAN skutečně nezměnilo, pak usuzuji, že se změnily parametry součástek v routeru. A to od např. proměnného napájecího napětí až po třeba teplotní závislost některého IO v routeru.

1a/ Řešení vidím v zápůjčce / výměně / za stejný router

2/ Další možností je výměna za jiný typ routeru. Já např. používám DIR100 u Lightu. Má 1xWan a 4xLan, podporuje VoIP atd.

3/ Jinou možností je odeslat nějak závislý router do servisního střediska, ať jej zátěžově a dlouhodobě prověří.

 

Ještě bych se podíval jak dlouhá může být kabeláž od routeru k PC nebo VoIP.

Odesláno

Přesně takto jsem se rozhodl postupovat dále. Odpojím router a zkusím poběhat v kamarádově velmi podobné síti. Pokud to bude v něm, tak jakékoliv diagnostikování na odborném pracovišti a případná oprava bude dražší, než stejný nový kus (cca 750,- v Cybexu). Ten typ, který uvádíš mohu zakoupit kde? Jinak děkuji všem za rady a slova útěchy. Ještě tomu jeden víkend pověnuju.

Odesláno

Tak v kamárodově síti to maká, jak má. Zjistil jsem že ještě existuje varianta, že máme tu síť zavirovanou virusem zpomalujícím připojení. Tak z toho už se asi picnu.

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community