Návštěvník Groveer Odesláno 10. září 2007 Sdílet Odesláno 10. září 2007 Tak jsem jim teď napsal přes ten jejich webovej formulář a jsem zvědav jestli někdo odpoví! Nehodlám jim platiti za něco co pořád nejde a trávit hodiny na infolince a poslouchat písničky....a teď ještě ani ty čísla nejsou funkční Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/990-infolinka/page/4/#findComment-15303 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Katoda Odesláno 10. září 2007 Sdílet Odesláno 10. září 2007 No hlavně, že dneska UPC vydalo další tiskovou zprávu (viz Parabola). Kde píšou, jak si můžou klienti služby objednat, ověřit dostupnost atd. To pak má fakt člověk chuť někomu i nafackovat. Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/990-infolinka/page/4/#findComment-15304 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník JTR. Odesláno 10. září 2007 Sdílet Odesláno 10. září 2007 Tak jsem jim teď napsal přes ten jejich webovej formulář a jsem zvědav jestli někdo odpoví! Taky se už týden nemůže dovolat, přestal fungovat digitál, webovej formulář mi píše "Číslo smlouvy je nesprávné" přestože používám číslo, který na karneval infolince ještě v červnu bylo ok. Kde zjistím UPC zák. číslo? (platim přes SIPO a tam neni) Nebo UPC ještě nemá karnevaláckou databázi? Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/990-infolinka/page/4/#findComment-15305 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Groveer Odesláno 10. září 2007 Sdílet Odesláno 10. září 2007 Taky se už týden nemůže dovolat, přestal fungovat digitál, webovej formulář mi píše "Číslo smlouvy je nesprávné" přestože používám číslo, který na karneval infolince ještě v červnu bylo ok. Kde zjistím UPC zák. číslo? (platim přes SIPO a tam neni) Nebo UPC ještě nemá karnevaláckou databázi? Mě to taky píše že mám nesprávný číslo smlouvy... tak jsem zadal že ještě nejsem zákazník a pěkně od plic jsem si ulevil ať mi laskavě dají kontakt kde se dají věci řešit jinak okmažitě končím....je to čím dál horší zlatej Karneval!!! hlavně nepiště že to je přechodný a dá se to vydržet......nikdy za dob Karnevalu se mi nestalo že bych se nedovolal do 5minut a na webu odpověď byla do dvou dnů maximálně a věci řešili!! Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/990-infolinka/page/4/#findComment-15307 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Groveer Odesláno 10. září 2007 Sdílet Odesláno 10. září 2007 Tak mi po hodině apůl přišlo potvrzení přijetí dotazu tak jsem zvědavej za kolik měsíců se ozvou Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/990-infolinka/page/4/#findComment-15309 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník onak Odesláno 10. září 2007 Sdílet Odesláno 10. září 2007 Nevíte někdo, jak to chodí, když Vám někdo volá z UPC? Právě dneska mi volali a když jsem to zvednul, tak se mi tam ozval automat. Má to tak být nebo ne? Mám tam na tom automatu čekat až mě to spojí? Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/990-infolinka/page/4/#findComment-15319 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník frank Odesláno 11. září 2007 Sdílet Odesláno 11. září 2007 TISKOVÁ ZPRÁVA: Klientské centrum UPC: restrukturalizace a problémy s dostupností 11.09.2007 11:04:20 Tisková zpráva UPC - František Malina (mj) Společnost UPC Česká republika, a. s. oznamuje, že v těchto týdnech probíhá restrukturalizace a technická modernizace jejího klientského centra. Ta spočívá v plném převzetí všech služeb dosud poskytovaných klientským centrem bývalé společnosti Karneval a v jejich rozšíření, v navyšování počtu pracovníků a v instalaci nové, velkokapacitní telefonní ústředny. Tyto změny mají přechodný záporný vliv na možnost přijímat příchozí telefonické hovory. Společnost se proto upřímně omlouvá těm volajícím zákazníkům, kterým vznikly v souvislosti s kapacitními možnostmi klientského centra jakékoliv obtíže. „Neodhadli jsme dostatečně zájem o naše služby v souvislosti s vypínáním analogového televizního vysílání, spuštěním digitální kabelové televize a rozšiřováním telefonních služeb,“ přiznává sebekriticky František Malina, ředitel vztahů k veřejnosti. „Počet hovorů roste zejména z lokalit, kde dříve působila společnost Karneval – lidé se zajímají o to, co jim UPC může nabídnout,“ dodává. Problémy s kontaktováním klientského centra by měly během října a listopadu postupně ubývat, v jejich průběhu bude instalována nová telefonní centrála s více jak 4 násobnou kapacitou. Společnost si pronajala služby externích „call center“, kam směruje nové zájemce o služby a průběžně zvyšuje počet operátorů .Zároveň byla výrazně posílena 24 hodinová služba help linky internetu a digitální televize. Klientské centrum UPC měsíčně obslouží na 125 000 hovorů, 40 000 e-mailů a 7 500 dopisů od zákazníků Největší počet hovorů se týká možností kombinací a přechodů mezi jednotlivými službami, dotazů souvisejících s digitálním televizním vysíláním a nabídkou nových služeb. Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/990-infolinka/page/4/#findComment-15346 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník frank Odesláno 11. září 2007 Sdílet Odesláno 11. září 2007 Ona to tedy s infolinkou nebyla žádná sláva ani před tím sloučením. Takže jsem zvědav kdy se podaří převést slova v činy. Jestli až v tom říjnu / listopadu, tak potěš koště. Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/990-infolinka/page/4/#findComment-15347 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Groveer Odesláno 11. září 2007 Sdílet Odesláno 11. září 2007 No nevím, je pravda že infolinka je přetížená už delší dobu.Ale neměli bysme zapomínat že už přes rok má prsty v Karnevalu UPC. Do té doby fungovalo KC dobře,neměl jsem nikdy problém se tam dovolat a nejlepší jsou sliby které byli ještě na stránkách Karnevalu že v půlce srpna bude už všechno v pořádku No holt UPC a její sliby! Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/990-infolinka/page/4/#findComment-15348 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Odesláno 12. září 2007 Sdílet Odesláno 12. září 2007 Zdravim, ja mam uz 3 den pomali net.. z 3Mbit na 40-50kbitu/sec.. !!! k tomu mi dnes (3) den jeste odpojili kabelovku.. psal jsem uz 3formulare volal tam asi 10x a nic. netusim cim to muze byt zaplaceno mam a limity na stahovani nejsou ( driv omezovali rychlost ale jen na 1/2 ne na 1/20 !!) sehnat jejich adresu byl trochu problem.... ani na fakture poradna neni.. podarilo se to kdyby nekdo potreboval tak tady je : Praha-Žižkov P.O.Box 53 (Klientské centrum) 130 11 pisemne to pry resi hned:) Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/990-infolinka/page/4/#findComment-15377 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.