Návštěvník Odesláno 24. září 2007 Sdílet Odesláno 24. září 2007 uz vazne nevim co mam delat, na technickou podporu je naproto nemozny se dovolat! (zkousim uz pres 3 tydny!). jediny kam se da dovolat je infolinka, ale tam se mnou nic neudelaji, pritom potrebuji pouze vymenit modem (zkousel jsem sousedova a hle internet funguje). sluzby platim ackoliv nefunguji! do toho me nejvic toci ten jejich automat, kterej mi rekne ze operatori jsou full a zavesi!! technicka podpora je na bodu mrazu zkousel jsem 2x psat pres ten jejich formular na webu, bohuzel se nikdo neozval... jednoho ho i vyplnovala slecna na infolince a ze se mi pry ozvou, opet nic Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/990-infolinka/page/6/#findComment-15697 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Odesláno 26. září 2007 Sdílet Odesláno 26. září 2007 Měla bych zajem o pevnou linku,mam u vas vedenou kabelovou televizi mate tam nakou výhodnou nabídku prosím zašlete mi informace jak bych měla postupovat když mám zájem o zavedení pevné linky.Děkuji Oračkova Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/990-infolinka/page/6/#findComment-15739 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Groveer Odesláno 26. září 2007 Sdílet Odesláno 26. září 2007 Měla bych zajem o pevnou linku,mam u vas vedenou kabelovou televizi mate tam nakou výhodnou nabídku prosím zašlete mi informace jak bych měla postupovat když mám zájem o zavedení pevné linky.Děkuji Oračkova Příjde mi že vážně spousta lidí neumí číst a nebo nezná význam "NEOFICIÁLNÍ" Pokud chcete objednat služby obracejte se na www.upc.cz tam máte k dispozici objednávkový formulář Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/990-infolinka/page/6/#findComment-15740 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mymak Odesláno 26. září 2007 Sdílet Odesláno 26. září 2007 Mozna by nebylo od veci tenhle thread nejak vhodne prejmenovat. Citovat Premium - Základní, Family, Sport Vodafone Station WiFi 6 Brno Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/990-infolinka/page/6/#findComment-15742 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
renca Odesláno 26. září 2007 Sdílet Odesláno 26. září 2007 Mám poruchu kabelovky a s "živým" člověkem mimo po-pá není šance mluvit, tak jsem jim tam nechala vzkaz a pro jistotu ještě vyplnila i ten slavný webový formulář. Tak jsem zvědavá, jestli mi ještě dneska bude něco hrát, ale moc tomu nevěřím Hurááá ... po třech dnech od zaslání přišla nějaká reakce - email s omluvou za výpadek v Ostravě. A jestli prý mé potíže dál trvají, mám telefonicky kontaktovat Klientské centrum. Naštěstí ne, protože ta představa mi nahání hrůzu Citovat Internet 150 - TV Komfort CA modul, modem Cisco 3208 Ostrava Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/990-infolinka/page/6/#findComment-15744 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Groveer Odesláno 28. září 2007 Sdílet Odesláno 28. září 2007 Oni si snad dělají vážně prdel UPC bordel největší. Psal jsem jim před třemi týdny že chci zrušit pevnou IP adresu. Potom jsem se náhodou dovolal na infolinku a chtěl jí zrušit s tím že mi operátorka řekla že je tam 3měsíční výpovědní lhůta,po mých námitkách že mám právo vypovědět službu při změně obchodních podmínek nic neřekla.Za dva dny se ozval technik že mi právě odebírá pevnou IP adresu a dneska mi přišel email. Vážený kliente, děkujeme Vám za Vaši objednávku, avšak v tuto dobu není technicky možné Vám pevnou IP adresu přidělit. Omlouváme se Vám za tuto skutečnost Jakmile toto možné bude, IP adresu Vám zřídíme a budeme Vás kontaktovat telefonicky nebo e-mailem. Děkujeme za pochopení. S pozdravem a přáním příjemného dne, Jiří Smolík Technická podpora Ono není technicky možné zřídit mi pevnou IP adresu když jsem jí tady před měsícem ještě měl???Nehledě na to že jsem si jí neobjednal ale chtěl zrušit holt UPC je UPC Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/990-infolinka/page/6/#findComment-15770 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Petr Langer Odesláno 29. září 2007 Sdílet Odesláno 29. září 2007 S rušením pevné IP mám taky doposud velký problémy, prvně jsem chtěl zároveň s rušením IP objednat zvýhodněnej balík služeb no po prvním e-mailu se nikdo neozval do druhýho jsem připsal že podám stížnost na ČTÚ a zvážím výpověď smlouvy to se mě pak kupodivu ozvali po dvou dnech s tím že mě nemůžou provést změny služeb protože ten zvýhodněnej balík (Klasik+UPC classic+HBO) se týká pouze digitální TV analogové nikoli (Hlavně že v ceníku že se jedná pouze o digitální TV není ani zmíňka). No o rušení pevné IP samozřejmě ani řádka. No tak sem jim nakonec včera napsal že bych chtěl zrušit jen tu pevnou IP, tak doufám že už tu pevnou IP konečně zruší. Ale asi fakt by UPC potřebovalo dostat pořádnou pokutu od ČTÚ jinak asi dál na nás budou kašlat. Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/990-infolinka/page/6/#findComment-15782 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Petr Langer Odesláno 2. října 2007 Sdílet Odesláno 2. října 2007 Tak nakonec poté co jsem v v elektronickém formuláři zopakovall dovětek že pokud můj požadavek nebudou v nejbližší době řešit tak podám stížnost na ČTÚ či zvážím výpověď smlouvy mě obratem odpověděli a povrdili zrušení pevné IP. Teď ještě sem zvedav jestli to opravdu uvidím na inkasu. Takže pro ty kdo mají problém s příliš dlouhou čekací dobou na odpověď pomocí elektronického formuláře doporučuju jim tam dopsat zmíněný dovětek to očividně zabírá. Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/990-infolinka/page/6/#findComment-15815 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.