Přejít na obsah

Infolinka


Doporučené příspěvky

uz vazne nevim co mam delat, na technickou podporu je naproto nemozny se dovolat! (zkousim uz pres 3 tydny!). jediny kam se da dovolat je infolinka, ale tam se mnou nic neudelaji, pritom potrebuji pouze vymenit modem (zkousel jsem sousedova a hle internet funguje). sluzby platim ackoliv nefunguji!

do toho me nejvic toci ten jejich automat, kterej mi rekne ze operatori jsou full a zavesi!! technicka podpora je na bodu mrazu

 

zkousel jsem 2x psat pres ten jejich formular na webu, bohuzel se nikdo neozval... jednoho ho i vyplnovala slecna na infolince a ze se mi pry ozvou, opet nic

Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/990-infolinka/page/6/#findComment-15697
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník Groveer
Měla bych zajem o pevnou linku,mam u vas vedenou kabelovou televizi mate tam nakou výhodnou nabídku prosím zašlete mi informace jak bych měla postupovat když mám zájem o zavedení pevné linky.Děkuji Oračkova

 

Příjde mi že vážně spousta lidí neumí číst a nebo nezná význam "NEOFICIÁLNÍ" Pokud chcete objednat služby obracejte se na www.upc.cz tam máte k dispozici objednávkový formulář 8)

Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/990-infolinka/page/6/#findComment-15740
Sdílet na ostatní stránky

Mám poruchu kabelovky a s "živým" člověkem mimo po-pá není šance mluvit, tak jsem jim tam nechala vzkaz a pro jistotu ještě vyplnila i ten slavný webový formulář. Tak jsem zvědavá, jestli mi ještě dneska bude něco hrát, ale moc tomu nevěřím :?

Hurááá ... po třech dnech od zaslání přišla nějaká reakce - email s omluvou za výpadek v Ostravě. A jestli prý mé potíže dál trvají, mám telefonicky kontaktovat Klientské centrum. Naštěstí ne, protože ta představa mi nahání hrůzu :lol:

  • Internet 150
  • -
  • TV Komfort
  • CA modul, modem Cisco 3208
  • Ostrava
Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/990-infolinka/page/6/#findComment-15744
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník Groveer

Oni si snad dělají vážně prdel :D UPC bordel největší. Psal jsem jim před třemi týdny že chci zrušit pevnou IP adresu. Potom jsem se náhodou dovolal na infolinku a chtěl jí zrušit s tím že mi operátorka řekla že je tam 3měsíční výpovědní lhůta,po mých námitkách že mám právo vypovědět službu při změně obchodních podmínek nic neřekla.Za dva dny se ozval technik že mi právě odebírá pevnou IP adresu a dneska mi přišel email.

 

Vážený kliente,

 

 

děkujeme Vám za Vaši objednávku,

avšak v tuto dobu není technicky možné Vám pevnou IP adresu přidělit.

 

Omlouváme se Vám za tuto skutečnost

 

Jakmile toto možné bude, IP adresu Vám zřídíme a budeme Vás kontaktovat telefonicky nebo e-mailem.

 

Děkujeme za pochopení.

 

S pozdravem a přáním příjemného dne,

 

Jiří Smolík

 

Technická podpora

 

Ono není technicky možné zřídit mi pevnou IP adresu když jsem jí tady před měsícem ještě měl???Nehledě na to že jsem si jí neobjednal ale chtěl zrušit :lol: holt UPC je UPC :(

Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/990-infolinka/page/6/#findComment-15770
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník Petr Langer

S rušením pevné IP mám taky doposud velký problémy, prvně jsem chtěl zároveň s rušením IP objednat zvýhodněnej balík služeb no po prvním e-mailu se nikdo neozval do druhýho jsem připsal že podám stížnost na ČTÚ a zvážím výpověď smlouvy to se mě pak kupodivu ozvali po dvou dnech s tím že mě nemůžou provést změny služeb protože ten zvýhodněnej balík (Klasik+UPC classic+HBO) se týká pouze digitální TV analogové nikoli (Hlavně že v ceníku že se jedná pouze o digitální TV není ani zmíňka). No o rušení pevné IP samozřejmě ani řádka. No tak sem jim nakonec včera napsal že bych chtěl zrušit jen tu pevnou IP, tak doufám že už tu pevnou IP konečně zruší. Ale asi fakt by UPC potřebovalo dostat pořádnou pokutu od ČTÚ jinak asi dál na nás budou kašlat.

Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/990-infolinka/page/6/#findComment-15782
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník Petr Langer

Tak nakonec poté co jsem v v elektronickém formuláři zopakovall dovětek že pokud můj požadavek nebudou v nejbližší době řešit tak podám stížnost na ČTÚ či zvážím výpověď smlouvy mě obratem odpověděli a povrdili zrušení pevné IP. Teď ještě sem zvedav jestli to opravdu uvidím na inkasu.

 

Takže pro ty kdo mají problém s příliš dlouhou čekací dobou na odpověď pomocí elektronického formuláře doporučuju jim tam dopsat zmíněný dovětek to očividně zabírá.

Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/990-infolinka/page/6/#findComment-15815
Sdílet na ostatní stránky

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...