Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno
:?: Copak jde digitál přes modem? Mě jde přímo ze zásuvky do set-top boxu. Ale asi jsi myslel ten. Restart STB ovšem nepomáhá, tady bych řekl, že je chyba buď na straně Karnevalu anebo originální zvukovou stopu přestalo poskytovat přímo AXN. Na to mi ale nejsou schopni v Kontakt centru již víc jak měsíc odpovědět. :?
Odesláno

2Katoda : jasne, samozrejme ze STB.. omlouvam se.

Odesláno

Taky me na AXN jede pouze cestina, poptam se na to.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

Takze anglicky zvuk na AXN by mel byt opet funkcni.

Dnes na AXN ale nebezi EPG, ktere pry na dnesni den nedodal dodavatel databaze EPG.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno
Takze anglicky zvuk na AXN by mel byt opet funkcni.

 

Opravdu funguje. Díky Tomusi!

To mě vážně baví... :wink: Tak já se víc jak dva měsíce snažím na to upozornit oficiální cestou skrz Kontakt centrum (telefon, mail, kontaktní gormulář...), ale je to marné. A pak stačí napsat tady Tomusovi do neoficiálního fóra a hle, najednou to druhý den funguje. :D Jseš nejlepší Kontakt Centrum! 8)

Odesláno

Napsal jsem cloveku ktery to ma primo nastarosti, takze i jemu diky za rychlou opravu.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
  • po 2 týdnech...
Odesláno

Zdar dovolali jste se posledni dobou někdo na kontakt centrum nejde mi internet a už týden se s nimi snažím spojit a nic .. Telefon, webová zpráva, fax docela začínám přemýšlet o změně poskytovatele. Nějak jsem za poslední dobu utratil za telefon víc než bych chtěl (znám levnější a lepší rádio) Milan

Odesláno
potrebujes na KC nebo helpdesk ?

 

Potřebuju už potřetí urgovat aby mi konečně vrátili zálohu za modem :x

 

karneval uz nemam pres rok a jak tak koukam sem rad ze sem se ho zbavil :lol: , btw, ja sem od nich zebral zalohu za modem 1000kc asi 3mesice v te dobe :shock::?:evil::lol:

  • po 2 týdnech...
Odesláno

Chtěl bych se zeptat jestli se Vám daří dovolat na infolinku.Vím že se tady ten problém že to nelze řeší už dlouho, ale jde mi o to, že volám na zákaznickou linku UPC a né puvodního Karnevalu tedy 241 005 100. Karneval zanikl a tak nevidím důvod proč volat na původní číslo kde se stejně člověk nedovolá.Jenže ouha ani jedno číslo co uvádí na www.upc.cz se mi nelze dovolat.Hlásí že číslo neexistuje. :( zlatej KARNEVAL !!!

Odesláno

mam stejnej problem, nemuzu se na zadny z kontaktu dovolat uz pres tyden!! prestal fungovat modem (nejde internet i telefon je hluchej) a neni to s kym resit!

muzete mi prosim nekdo dat nejake prime spojeni?

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community