Přejít na obsah

Která odpověď byla nejužitečnější?

Pokud některý z těchto příspěvků pomohl vyřešit váš problém, věnujte prosím chvilku kliknutí na tlačítko „Označit jako řešení“ u tohoto příspěvku.
Označení příspěvků jako řešení pomůže ostatním členům komunity rychle najít odpovědi na jejich otázky. Děkujeme za vaši pomoc!

Featured Replies

Odesláno

Ty titulku to dělalo i na analogu. Takže předpokládám, že chyba na straně UPC není.

Odesláno

Nekoukal jste se dneska nekdo na Prime na Columba? Obraz kostickovany, kazdou chvili zasek. Bylo to jenom u me (Sokolov) nebo nekdo take pozoroval podobne jevy?

Odesláno

Tak jsem s tím večer kolem zpráv ještě chvíli laboroval. Všechny programy mají úroveň signálu cca 54-63%, kvalitu cca 97%. Prvních deset programů v nabídce (čt1, čt2, nova, prima atd.) bylo nekoukatelných, zamrzal obraz i zvuk, příp. docházelo ke kostičkování či nabíhaly pruhy apod. Na analogu tyto programy jely jako fík. Ostatních cca 45 programů v digitálu v tu samou dobu bylo v pořádku :( Nějaká rada co s tím? Kdyby blblo všechno tak bych hledal chybu u sebe ale takhle nevím :(

Odesláno

vcera vecer v brne vetsina programu nejela, dnes nejedou hbo kanaly

Odesláno

ještě upřesním, že to píše že "Podmíněný přístup Conax: Není přístup" a píše to i na dalších programech Nonstop kino, Cinemax 1/2

 

mám objednaný standard + hbo bundle

Odesláno

Me vsechno funguje, mozna ti nezaktovovali kartu na novy mesic, nebo nejaky problem na siti, koukni se jaky mas signal.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

U mě taky funguje všechno, ale u programů na frekvenci 170.5 MHz, tj. balík HBO, Cinemaxy atd., čas od času, tak jednou až dvakrát za film, se úplně rozsype obraz a na několik desítek sekun je rozsypaný a bez zvuku. Když ale hodím v tu chvíli kontrolu signálu, tak jak úroveň, tak i kvalita je naprosto OK, úplně stejně jako když to hraje v naprostém pořádku. Takže to takhle rozsypané musí přicházet už do STB.

Odesláno
U mě taky funguje všechno, ale u programů na frekvenci 170.5 MHz, tj. balík HBO, Cinemaxy atd., čas od času, tak jednou až dvakrát za film, se úplně rozsype obraz a na několik desítek sekun je rozsypaný a bez zvuku. Když ale hodím v tu chvíli kontrolu signálu, tak jak úroveň, tak i kvalita je naprosto OK, úplně stejně jako když to hraje v naprostém pořádku. Takže to takhle rozsypané musí přicházet už do STB.

 

Na tady ty 20s hryzance kdy nepomohlo ani skočit na jiný program a vrátit se jsem si jim taky stěžoval, a když už měl přijít technik, přestalo to. Tak jsem ho musel zase odvolat. Jako by na dálku problém pořešili. Přitom to trvalo víc jak týden a po jednom telefonátu to do druhého dne ustalo...

 

Včera dopoledne kolem 10:30 (11.11.07) se zase nedalo dívat na Animal planet. Každých pár minut se šíleně rozpadal obraz. A poslední týden často detekuji problémy u Spektrumu, když na něj přepnu, zůstane to hryzlé a nic se nezobrazí. Ani na víc pokusů. A za pár hodin už zase normálně jede.

Prostě furt něco... :x

Odesláno
Me vsechno funguje, mozna ti nezaktovovali kartu na novy mesic, nebo nejaky problem na siti, koukni se jaky mas signal.

 

signal je v pořádku, úroveň cca 55-57%, kvalita 97-99% . . . ale tuším kde je problém, instalace proběhla 1.11. tak po deseti dnech vypli cinemax (což je v pořádku) ale i hbo kanály (což je špatně, protože mám mít standard + hbo bundle, byla to nějaká zvýhodněná akce).

Na e-mail mi odpověděli stylem ať si naladím příjmač a dokonce popsali postup (sice jsem to udělal, ale nemyslím že to bude mít úspěch).

Asi tam budu muset zavolat.

Odesláno

tak koukám na HBO na Vendetu a pořád výpadky, do 21.19 to jelo s českým zvukem + titulky, právě to někdo přepl do orig. zvuku a výpadky pořád pokračují. Je v tom pěknej mrdník

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community