Přejít na obsah

Která odpověď byla nejužitečnější?

Pokud některý z těchto příspěvků pomohl vyřešit váš problém, věnujte prosím chvilku kliknutí na tlačítko „Označit jako řešení“ u tohoto příspěvku.
Označení příspěvků jako řešení pomůže ostatním členům komunity rychle najít odpovědi na jejich otázky. Děkujeme za vaši pomoc!

Featured Replies

Odesláno

Závadu jsem nahlásil prostřednictvím formuláře, na dnes (3,3,) mně vnutili návštěvu tehnika. Závada se projevuje v celé oblasti Hlavní stanice Meziboří, ve víceméně pravidelných intervalech (dnes odpoledne jsem sledoval: 12:05, 13:45, 15"25, 17:05, 18:45, ve 20:06 nic, až ve 20:26). Výpadky se tedy opakují v pravidelném intrvalu cca 100 minut, dále jsem nesledoval. Při analýze stramu 410 MHz jsem zjistil následovné: Kvalitní signál beze ztráty paketů (prakticky 0 ztrát), v době poruchy v trvání cca 20 sekund cca 200000 ztracených paketů, pak zase OK. Zajímavé je, že ztrátu paketů vykazují všechny programy s vyjímkou UPC Expres - zde jsem ztrátu paketů nezaznamenal nikdy!

Technikům UPC je porucha známa, jsou postiženi stejně. Patrně se jedná o rušení zatím neznámého původu, rušení registrují již i na HS Meziboří, ale vedení UPC v Praze namísto důkladného měření dělá z abonentů voly.

Odesláno

Oblast Chomutov. Mám stejné problémy, začalo to ve chvíli kdy se načetli HD kanály.

Odesláno

Litvínov, stejný problém :roll:

Odesláno
Oblast Chomutov. Mám stejné problémy, začalo to ve chvíli kdy se načetli HD kanály.

 

... oblast Most. Mam stejnej poznatek, dokud nebyly načteny HD programy, všechno jelo v pohodě ...

Odesláno

Takže pravidelné dvacetisekundové výpadky muxu 410 MHz v oblasti HS Meziboří resp. Chomutov, trvající několik týdnů a opakující se každých asi 100 minut pravděpodobně skončily. V očekávaném intervalu v 11:45 porucha skutečně nastala, ale tentokrát patrně vypadly všechny muxy asi na 2 minuty. Krátce po obnovení signálu následoval update FW (CV-5000cinx). Od této doby, tedy i dalším "plánovaném" čase poruchy v 15:05 h jede vše (tedy karnevalí mux 410 MHz) OK - žádný ztracený paket! V UPC zřejmě konečně vzali na vědomí víceméně jednoznačné poruchy hlášené klienty i techniky a rozhodli se provést zásah. (Doufám, že jsem to nezakřikl.) 2Alf: Nemyslím, že porucha souvisela se zavedením HD programů ani se "starým" FW.

Neočekávám, že bychom se dočkali omluvy na příklad ústy tiskového mluvčího a ředitele PR dr. Maliny, neb v UPC zjevně pravá ruka neví, co dělá levá a zisk pro zahraniční majitele je až na prvním místě....

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community