Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

jsme na to všichni zdá se stejně, na modrou linku se nedozvoním. Jedu koupit router.

Odesláno

Vydrz, resi se to.

Odesláno

Kde je ma placena IP adresa? Kam se podela? a za tech mojich 70 korun/mes si asi nekdo z UPC koupi jitrnici! :evil:

Odesláno

tak jsem rad ze nejsem sam :)) taky jsem od rana jel jednom na jednom PC a to jeste na Turbo3M / taky jsem mel Turbo3M + 99.. nicmene stejne jsem se k odchodu na Light odhodlaval uz davno, takze konecne prisel nejaky argument.. Router jsem koupil za 650, zmenu na Light provedl pres formular, tak doufam ze to bude ASAP :-)

Odesláno

ASAP lol formular ty ses dobrej, cekej tak 7 - 14 dnu nez se k tomu formulari dostanou a to jenom jestli nemaj moc prace jako ze urco maj takze tak mesic

 

jestli to vazne chces ASAP tak tam zavolej v nejakou prijatelnou dobu takze tak 10 dopoledne

 

Jinak DHL pohodicka nemuzu si stezovat rozhodne lepsi nez zvedani telefonu v Karnevalu jedine co mi schazi je Kajovskej kolektiv

Odesláno
tak jsem rad ze nejsem sam :)) taky jsem od rana jel jednom na jednom PC a to jeste na Turbo3M / taky jsem mel Turbo3M + 99.. nicmene stejne jsem se k odchodu na Light odhodlaval uz davno, takze konecne prisel nejaky argument.. Router jsem koupil za 650, zmenu na Light provedl pres formular, tak doufam ze to bude ASAP :-)

 

No, dneska jsem vyplnoval formular kvuli zmene na Light, a do pul hodiny prisla SMSka ze do 24 hodin bude zmena hotova :-) Na infolinku, aby si clovek mohl postezovat, se vubec neda dovolat, ale jak se meni na novy termin, tak to je jina.... :-)

Odesláno

to je zajimavy leda ze by to zacali delat outomatem, ale v tom pripade bude podle me desna chybovost protoze malokdo vyplni ten formular spravne, hmm asi se na to nekde zeptam

Odesláno

Add formular.. Mno pokud to ma byt za mesic, tak to bude za mesic no.. premium na rapidu mam stejne porad :P

 

SMSka sice neprisla, ale dneska jsem tam volal ze bych chtel nahlasti chybu a behem 12 minut jsem jen poslouchal nejakou hlasku.. takze jsem myslim svych 60 korun mohl investovat jinak.. Takze volat tam uz nehodlam.. uvidim.

Odesláno
to je zajimavy leda ze by to zacali delat outomatem, ale v tom pripade bude podle me desna chybovost protoze malokdo vyplni ten formular spravne, hmm asi se na to nekde zeptam

 

proc myslis chybovost ??

 

Jake jsem patro snad vim, byt taktez... jakou TV odebiram ted vim taky a na co chci zmenit net snad taky vim :-D

 

P.S.

Ale vzpominam si ze kdyz jsem menil na Turbo3M + 99 tak to bylo do jednoho dne pres ten online formular.. je s podivem ze kdyz jsem pres ten sam formular par dni potom psal ze mi u HBO nejede zvuk tak se mi do dneska nikdo neozval :D asi je tam nejaka selekce ;-)

Odesláno

jo jasne ty ty udaje znas, ale nikdy nevis jak je ma karneval zaevidovany je uplne normalni ze mas cislo bytu treba 25 a karneval si te eviduje na cisle 32

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community