Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Tak jsem v pondělí vyplnil online objednavku a vcera mi volaly po dohodě měl technik prijit a připojit internet včera ale nikdo nepřišel, tak jsem volal na jejich centrum ale nedovolal tak nevim co jako bude, pro jistotu jsem poslal email.

Odesláno

Dovolat se na KC je posledni dobou trochu problem, zkus tam volat dopolene, je tam mensi provoz.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

Bohužel se to někdy stane, zpracovávají to vše "jen" lidi.

Odesláno

Stalo se mi to samý,jednoho dne v úterý jsem poslal objednávku a druhej den mi volali z Karnevalu,že technik přijde v pondělí,tak jsem se zaradoval,nečekal jsem že to půjde tak rychle,tak jsem v to pondělí čekal jak lojza a nikdo nepřišel,když jsem jim chtěl zavolat na infolinku tak jsem se nedovolal,napsal jsem jim tedy mail,jakto že nikdo nepřišel,odpověděli za 3 dny,že tam žádnou moji obědnávku nemají... A další den mi volal sám technik,že přijde v pátek,a to skutečně přišel. Nevadilo mi že v ten smluvenej den nepřišel,to se může stát že toho měl víc než se čekalo,jen že mi o tom nikdo nedal vědět,abych nemusel celej den sedět doma..

Odesláno

Já už jsem tam provolal peněz že na to nemam náladu, skoušel tam volat i kámoš ale taky bez úspěchu jak dopoledne tak i odpoledne. Přemýšlel jsem že bych si to objednal znovu aby se mi ozvaly. :D

Odesláno

Tak jsem to udělal objednal jsem si podruhé až mi zavolají tak jsi ověřím na 100% termín nikdo si nebude dělat ze mě srandu.

Odesláno

Zajímalo by mě,jestli vám technik přidělával zásuvku na zeď? Nevadilo mě že jsem si ji přidělával sám,ale výmluva technika,že na Karnevalu nemají hmoždinky a budou za 2 měsíce mě pobavila. Chápu,je to piplačka a zdržování,,ale moh to říct rovnou

Odesláno

No asi před dvema mesici jsem kamarádovi doporučil pripojeni od karnevalu . cela zalezitost se na zacatku zdala jako banalni staci zvednout telefon a zavolat . tak se taky stalo operatorka obednavku prijmula ale bouzel to bylo asi tak vsechno co se za dalších 15 dni stalo obednavka vyrizena nebyla . tak se rozhodl k elekronicke obednavce .. vse bylo vyrizeno podobnym zpusobem Zas NIC! Az jednoho dne u me zazvonil poslicek od karnevalu jestli si nechci zdarma na 3 mesice pripojit kabel ..rekl jsem mu ze ne ale ze kamarad by se rad pripojil na internet .. dal jsem mu tedy jeho tel.cislo a od te doby uz je tomu 20 dni a nestalo se nic . neuveritelny? ne to je jen neuveritelny hochštaplerství zaměstnanců karnevalu

Odesláno

To mi povídej ja jsem dnes volal na neplacenou infolinku Karnevalu 800 900 009 a tam mi řekly no dobre my vám dáme číslo a daly mi číslo na jejich centrum 284085111 na které se už týden nemůžu zaboha dovolat, jeto prostě začarovaný kruh. Jak na to tak koukám tak asi zůstanu radši u stávajícího providera na karnerval se pěkně vykašlu. Mam sice 512/128kbps ale žádny problem a jsem u nich už skoro 2 roky.

  • po 2 týdnech...
Odesláno
To mi povídej ja jsem dnes volal na neplacenou infolinku Karnevalu 800 900 009 a tam mi řekly no dobre my vám dáme číslo a daly mi číslo na jejich centrum 284085111 na které se už týden nemůžu zaboha dovolat, jeto prostě začarovaný kruh. Jak na to tak koukám tak asi zůstanu radši u stávajícího providera na karnerval se pěkně vykašlu. Mam sice 512/128kbps ale žádny problem a jsem u nich už skoro 2 roky.

Ke Karnevalu nechoď! Taky jsem si to zaboha nemohl objednat. Přes web, na 800, mailem-žádná reakce. Nakonec jsem to objednal přes podomního prodejce. Zapojili telefon+internet. Nic jiného ve smlouvě nemám. Celkem jsem měl platit 476,- po dobu půl roku. První platba přes SIPO 1198,- ! Vyúčtování na 530,-. Bez vysvětlení. Reklamace přes web, na infolinku se nedovoláš, webový formulář mají jen pro srandu králíkům. Na doporučené dopisy nereagují. Další platba-opět jiná částka. Počítají mi navíc i TVmini, které nemám ve smlouvě a ani neodebírám. Koukněte na SOS spotřebitele, co tam je stížností na Karneval. Nikdy jsem nevěřil, že to řeknu-ZLATÝ TELECOM (O2)!!! S Karnevalem navíc volám, pak to najednou vypadne a musím třikrát restartovat modem, než to zase naskočí-HRŮZA!!!

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community