Návštěvník MaitieS Odesláno 14. července 2019 Sdílet Odesláno 14. července 2019 Dobrý deň, od včerajšieho dňa mi stále vypadáva Internet v intervale medzi 10-15 min. Výpadok trvá cca. 5-10 sekúnd ale z dôvodu, že veľa hier nepodporuje reconnect feature to dosť zhoršuje zážitok z hrania, taktiež aj pri pozeraní videií si musím všetko refreshnúť apod. Môj balíček je Internet 1 000 Mb/s. Podobný problém som mal presne 3 roky späť keď som dostal nový a "funkčný" UPC Router. Po 4 mesiacoch riešenia a dokazovania toho, že chyba je v UPC a nie v HWW apod. mi vymenili router a odvtedy všetko bolo v poriadku. Fotka jak cca. výpadok vyzerá: Je tu žiaľ jedne problém. Niektoré výpadky sa vôbec nezaznamenajú na PingPlottery, pretože sú až tak krátke. Nejaké rady ako ich zaznamenať? Výpadky začali od Soboty (13.7.2019). Update: Každý väčší skok je výpadok. Obnovil som refreshovací interval z 0.5s > 0.01s. Taktiež som nechal bežať ping test na mojom mobile a pri 1058 je vidieť, že sa nepodaril spraviť ping test presne vtedy keď som mal výpadok. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Yamato35 Odesláno 14. července 2019 Sdílet Odesláno 14. července 2019 Dobrý deň, mám presne tento istý problém a tiež od soboty (13.7.2019). Každých 10-15 minút, krátky výpadok, padajú hry, zastavuje sa sťahovanie všetko treba znova spustiť. Podľa toho čo píšete by som mal žiadať od nich výmenu routra? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník MaitieS Odesláno 14. července 2019 Sdílet Odesláno 14. července 2019 Zdravím Yamato35, tvoj problém som mal 3 roky späť a môžeš sa na to pozrieť tu: Fotky tam už žiaľ nie sú dostupné ale podobné fotky som posielal na UPC, takže som bol schopný nájsť aspoň jednu takú orientačnú, že jak mi presne vypadával signál na modeme CH7465LG. Ak máš podobný problém tak zmena routera CH7465LG za ďalší CH7465LG nepomohla. Až keď mi ho zmenili za Hitron router, až vtedy sa problém odstránil a sa už nikdy nevyskytol. Hlavne si tiež stiahnu aplikáciu Ping Plotter a daj pingovať addressu: www.google.com v Intervale 1s. Ak budeš vidieť podobné výpadky ako som mal 3 roky späť tak máš presne ten istý problém a voľaj na Technickú podporu UPC a žiadaj o technika, ktorý ti vymení routeru za Hitron (aspoň ten som dostal ja) ale nie som si istý či ti rovno dajú Hitron, pretože u mňa to robili na taký štýl, že najskôr 3x vymenili router CH7465LG za ďalšie 2 kusy toho istého a až po 3 mesiacoch mi dali Hitron 😐 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
quadra2030 Odesláno 14. července 2019 Sdílet Odesláno 14. července 2019 Vyzera, ze mas DS-Lite pripojenie, t.j. na IPv4 ides cez AFTR server UPC (podla pingplottera), neviem, aky timeout ma tunel na AFTR server.. ak mas novy Arris modem (asi ano, ked mas gigabit), tak chyba nie je v modeme - Intel Puma 7 nema tieto problemy s vypadkami a latenciou. Skus pingplotter (pravda ak mas ipv6 funkcne na PC) na ipv6.google.com, ci tam tie vypadky budu stale.. aj ked ti to asi nepomoze, pretoze herne servery su vacsinou IPv4. Citovat Super - Základní - Bratislava Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník PaiSea Odesláno 14. července 2019 Sdílet Odesláno 14. července 2019 Zdravím, tento istý problém u mna včera nastal tiež. Každých 15 minút výpadok, na pár sekúnd.. Najviac mi to samozrejme ukazuje na online hrách (League of Legends....), kde je tento problém vskutku nepríjemný. Čo je ale zvláštne, programy ako TeamSpeak3 alebo Discord, idú ďalej bez problémov (resp. som si žiadne nevšimol). Skúšal som pingplotter, aj ping -t(tam je vidieť aj time out), dáta z pingplottera, sú podobné ako u dnešného hlásenia od @MaitieS . Screen samozrejme pripájam.. Taktiež sa na Vás obraciam so žiadosťou o fix tohoto problému. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
quadra2030 Odesláno 14. července 2019 Sdílet Odesláno 14. července 2019 Treba napisat na podporu cez formular moje UPC, tu to nikto z UPC SK oficialne necita.. Citovat Super - Základní - Bratislava Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník PatAMat Odesláno 15. července 2019 Sdílet Odesláno 15. července 2019 (upraveno) Toto nebude problem modemu u jednotlivcov ale skor nieco v sieti UPC, mam modem COMPAL CH7465LG, 300MB pripojenie a tiez to ZACALO v sobotu 13.07, napr v piatok 12.07 okolo 20:00 az do 2hej rano islo vsedko v pohode, problem nastal az v Sobotu a zatial trva, nonstop "lagy/vypadky" kazdych 5-10-15-30 min nahodne bez ohladu na "cinnost" na internete, tj www, discord, hry atd, len problem su tie hry lebo nie kazda to zvladne a tam to je hned viditelne, taka "babka" co len surfuje nema ani paru ze sa nieco deje. Napr vo WOW-ku dostanem disconect okamzite... proste nehratelne ale na discorde vsedko v pohode rozpravame sa dalej. Od UPC mam tento modem od kedy som sa im "upisal" v januari 2019. Nikdy pred tym nic podobne nebolo, samotny modem som resetol mozno 3x od januara, sem tam vypadok ale nic taketo. Dufam ze sa v pondelok preberu a daju to dokopy. https://imgur.com/a/YGDqPF7 V odkaze je ping plotter na wow server ak sa chcete pozret, google IPV4 aj 6, tanky aj discord to iste. Upraveno 15. července 2019 uživatelem PatAMat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník MaitieS Odesláno 15. července 2019 Sdílet Odesláno 15. července 2019 Ahojte, dôvod prečo som rovno skočil do záveru, že to je možno spôsobene routerom je ten, že podobný problém som mal pred 3 rokmi (September 2016) a princíp bol podobný. Dôvod prečo tieto výpadky sú kratšie je ten, že Router Mercury sa po výpadku manuálne vždy reštartuje (tak bol vytvorený), tieto sú pravdepodobne novšie a táto chyba bola opravená. (nemusí byť žiaľ pravda lebo netestoval som iné) quadra2030: Dostal som sa sem cez www.upc.sk > úplne dole > komunita a hodilo ma to sem presne ako pred 3.rokmi 🙂 Discord mi tiež funguje. Dôvod môže byť ten, že sa mu posiela menej packetov ako do hier, predsa je to len komunikačný program a nezaberá tak veľa takže by sa to dalo vysvetliť ako pri hrách kde packety sa odisielajú non-stop. (nemusí byť 100% pravda) Dokonca mi raz vypadol Internet a na Discorde som stále bol online a volal 😄 Taktiež v piatok 12.7. bolo všetko v poriadku. Typujem že z UPC sa mi ozvú dneska doobeda. Na Help Desk som volal a hovoril, že všetko je ok a pingy skáču... Taktiež IPV6 s tým nemá žiaľ nič spoločné, pretože aj keď hry bežia na IPV4 môj modem má oboje a podľa toho sa prispôsobuje. Dôvod prečo som dostal IPV6 (rok dozadu) je ten, že mi Internet nebol schopný načítať stránky. Ak máte vy IPV4 ako default bez toho aby vám technik povedal, že vám menil tak mi dajte vedieť a rovno si môžeme odškrtnúť, že IPV4/6 problém to nie je (čo nei je lebo doteraz bolo všetko OK :)) Je možné že sa UPC niečo pokazilo počas tejto poslednej búrky 😄 Však keby niečo tak vám dam Update, že čo mi povedali, ako sa problém fixol (ak sa fixne bez nutnosti menenia routeru)). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník PaiSea Odesláno 15. července 2019 Sdílet Odesláno 15. července 2019 IPv4/6 Som taktiež skúšal, takže tam problém naozaj nebude :). A ako čítam, tak máme identické problémy, čím sa znižuje šanca že by bol problém u samotného klienta UPC 😄 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník MaitieS Odesláno 15. července 2019 Sdílet Odesláno 15. července 2019 No z UPC mi práve povedali, že tieto mini-výpadky monitorujú a že už to riešia a že to nie je chyba samostatného klienta apod. ale že u nich. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.